marți, 16 decembrie 2008

dialog liric - 9 decembrie Cavnic


valentina bud

Afară ninge
Cu fulgi mari de nea
Îmbrăcând pământul într-o haină albă de mireasă

Replica:

Îmbrac povestea
Şi-mi pari mireasă
Scutur cuvântul
Şi nu-mi mai eşti
Scut
Iubito


iulia lazăr

Ce este viaţa?
Ce suntem noi?
Suntem doar marionete în mâinile destinului
Aruncate în volbura dorului suprem-viaţa

Replica:

Aruncă-te spre mine
Dar
Şi strangulează poemul să prindă viaţă


bernadette botcă

Timpul a trecut
Nici măcar nu mi-am dat seama
Cât e de frumoasă viaţa
Şi cum merită trăită!

Replica:

nu te-am trăit
Dar mi-ai trecut
Trădarea şi dragostea
Dacă-s complementare
Sunt al tău


bianca pintean

e uşor să visezi
E uşor să plângi
E uşor să priveşti
În schimb
E atât de greu să oferi
E atât de greu crezi
E atât de greu să creezi!


Replica:

În schimb să nu plângi
Crede-mă
În curând
n-o să mai iubesc


roxana bud

eşti o lacrimă de-a mea
Nu te-aş da pe nimenea
Până când îngerul meu
Va veni în vis mereu
Să îmi spună despre tine
Cât de dragă-ţi sunt eu ţie.

Replica:

Să-mi vii
Hibernal să-mi spui despre noi
Să vezi
Că parcă nu suntem încă aici.


victor-andrei ciceu

Încearcă să iubeşti,
Când tu nu eşti iubit,
Încearcă să traieşti,
Când totul în jurul tău
Se dărâmă....


Replica:

Dărâm în jurul tău totul
Să-mi pari păcat şi obsesie


dora ilieş

sfeşnic al nopţii,
coboară
şi luminează-mi paşii
coboară
şi alungă-mi întunericul

Replica:

alunecă
noaptea nu-mi pari
blestem, osândă, regret
adulmecă-ne
sau
mai bine iartă-mă

Un comentariu:

  1. este incantatoarea aceasta imbinare de limbaj nepatat, dar samanta nu trebuie sa ramana mereu in lut, de aceea pentru a forma oameni cu tinuta culturala avem nevoie de lectura si de cunoasterea diversitatii umane.

    Va astept in Baia Mare pentru discutii si pentru cunoasterea unor adevaruri ce difera de ale voastre, prieteni dragi.

    RăspundețiȘtergere